Alla inlägg den 21 september 2013

Av Wilma - 21 september 2013 00:06

Hej alla som inte läser min blogg! Har inte bloggat på ett tag men har inte hunnit eller orkat... Men nu bloggar jag endast för att jag har astråkigt.  Idag har jag gåtti skolan och orienterat i skogen!! :O Det var ganska kul men svårt! Ja och mina kompisar var klara först fast vi hade en av dem svåraste banorna!! Jag är imponerad faktist! På eftermiddan kom pappa och hämtade mig och vi åt rotfukter och fläskfile´ med familjen. Det var gott och trevligt.. Sen åt vi nutella och tittade på idol! TJOCKISAR!! Men aja! Jag hejar på Mirjam och Sara i idol. de är ju aaasgrymma!!!! Nu sitter jag med data i min s

säng och skriver. Ja,det var min dag det.. bajs bajs på er..

Av Wilma - 21 september 2013 00:06

Hej alla som inte läser min blogg! Har inte bloggat på ett tag men har inte hunnit eller orkat... Men nu bloggar jag endast för att jag har astråkigt.  Idag har jag gåtti skolan och orienterat i skogen!! :O Det var ganska kul men svårt! Ja och mina kompisar var klara först fast vi hade en av dem svåraste banorna!! Jag är imponerad faktist! På eftermiddan kom pappa och hämtade mig och vi åt rotfukter och fläskfile´ med familjen. Det var gott och trevligt.. Sen åt vi nutella och tittade på idol! TJOCKISAR!! Men aja! Jag hejar på Mirjam och Sara i idol. de är ju aaasgrymma!!!! Nu sitter jag med data i min s

säng och skriver. Ja,det var min dag det.. bajs bajs på er..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsan! Jag är en glad tjej som gillar innebandy och dans! Hoppas ni gillar min blogg! Säg gärna vad ni tycker om den!! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vad gillar ni bäst?
 sommar
 höst
 vår
 vinter

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards